تبلیغات
معبــر سایبری تهــاجم خامــوش - مقایسۀ فاجعۀ هوایی «بوئینگ 777 مالزی» و «ایرباس 655 ایران ایر»

معبــر سایبری تهــاجم خامــوش
 
*تا شرک وکفر هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم*



 یک سازمان تحقیقاتی غیرانتفاعی درکانادا به نام «موسسۀ تحقیقات جهانی» مقاله ای با موضوع مقایسه هواپیمای مسافربری 655  ایران ایر با MH17 منتشر کرده و ETN نیز همان مقاله را بدون تغییر و ویرایش با نام «یک بام و دو هوا» به شرح زیر منتشر کرده است.
...
 جت مسافربری بوئینگ 777 خطوط هواپیمایی مالزی در مسیر آمستردام به کوالالامپور در اوکراین و در نزدیکی مرز روسیه سقوط کرد، 280 مسافر و 15خدمه (مجموعاً 295) سرنشین داشت. رسانه های غربی در گزارش عمدی بودن سقوط این هواپیما زیاده روی و عجله کردند، کارشناسان خودشیفته، تقصیر را به گردن اوکراینی های ضدکودتا انداختند و حتی انگشت اتهام را به سمت روسیه نشانه گرفتند، آن هم زمانی که تحقیقات پیرامون این حادثه هنوز به پایان نرسیده است.

در میان این به اصطلاح کارشناسان آنها، ریچاردکوئست که به عنوان کارشناس حمل و نقل هوایی شناخته می شود، به شدت سرگرم متقاعد کردن بینندگان شبکۀ CNN بود که شلیک و ساقط کردن یک هواپیمای مسافربری در ارتفاع 32،000 پایی، کاری «بسیار غیرمعمول» است. زیرا از زمین می توان به سادگی تشخیص داد که این هواپیما نظامی نبوده، بلکه از نوع مسافربری است.

"شبیه هواپیمای مسافربری است، سروصدایش شبیه هواپیماهای تجاری است. پس بی شک چیزی کاملاً وحشتناک است که از آن بالا عبور می کند."


حتی یک مقام اوکراینی، به نام آنتوان گراشچنکو می دانست که چه نوع موشکی این هواپیما را ساقط کرده است. او در صفحه فیس بوک خود نوشته که نوعی سیستم موشکی به نام BUK برای شلیک به این هواپیما به کار گرفته شده و این موشک از نوع موشک هایی نبوده که از روی شانه شلیک می شوند و بعید است که شورشیان طرفدار روسیه به چنین سیستم ضدهوایی پیچیده ای دسترسی داشته باشند و بعد هم پوتین را به حمایت از تروریسم متهم کرده است.



حتی یک مقام اوکراینی، به نام آنتوان گراشچنکو می دانست که چه نوع موشکی این هواپیما را ساقط کرده است. او در صفحه فیس بوک خود نوشته که نوعی سیستم موشکی به نام BUK برای شلیک به این هواپیما به کار گرفته شده و این موشک از نوع موشک هایی نبوده که از روی شانه شلیک می شوند و بعید است که شورشیان طرفدار روسیه به چنین سیستم ضدهوایی پیچیده ای دسترسی داشته باشند و بعد هم پوتین را به حمایت از تروریسم متهم کرده است.



و دیگر اینکه، گوش دادن به اخبار رسانه ها در مورد حادثه ML 17، کمکی به شناخت حقیقت نمی کند بلکه فقط می توان به این نتیجه رسید که کاپیتان ویل راجرز، فرماندۀ ناو جنگی USS  وینسنس یا کر و کور بوده که نتوانسته هواپیمای مسافربری -که از زمین به سادگی قابل تشخیص است- را ببیند و صدایش را بشنود و یا اینکه او هم یک تروریست بوده است.

به رغم این واقعیت تلخ، در سال 1990، بوش پدر، رئیس جمهور وقت امریکا "از خدمات برجستۀ سروان راجرز بین آوریل 1987 تا مه 1989 و رفتار فوق العاده شایسته او با اهدای مدال لیاقت قدردانی کرد."




طبقه بندی: سیاسی،  نظامی و امنیتی،  اجتماعی،  جنگ نرم، 
برچسب ها: فاجعۀ هوایی، «بوئینگ 777 مالزی»، «ایرباس 655 ایران ایر»،  
نوشته شده در تاریخ سه شنبه 31 تیر 1393 توسط افسر جنـــگ نرم
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : مقتدر مظلوم
  • قالب مذهبی
  • مقتدر مظلوم